Cumu pudemu prevene u virus di mutazione "Delta"?

Recentemente, una serie di nutizie annantu à u focu di COVID-19 hè stata preoccupante: in u lugliu passatu, u focu di COVID-19 causatu da l'Aeroportu Internaziunale di Nanjing hà affettatu parechje pruvince.Più di 300 novi casi domestici sò stati signalati in lugliu, quasi quant'è in i cinque mesi precedenti cumminati.Quince pruvince anu signalatu novi casi domestichi cunfirmati o infezioni asintomatici.A situazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè custa.

图片1

Allora chì hè specialu in questu focu?Chì l'hà causatu è cumu si sparghje ?Chì prublemi revela nantu à i sforzi di cuntinimentu lucale?Chì duvemu fà per prevene u virus varianti "Delta" più trasmissibile?

E caratteristiche principali di stu focu differenu da i focolai precedenti in trè manere.

Prima, u focu hè statu causatu da l'importazione di una ceppa mutante di u virus Delta, chì hà una carica virali elevata, una forte capacità di trasmissione, una velocità di trasmissione veloce è un longu tempu di trasferimentu.Siconda, u tempu hè spiciale, accadutu in a mità di e vacanze d'estate, u persunale turisticu si riuniscenu;terzu succede in un aeroportu internaziunale densamente populatu induve ci hè assai trafficu.

Da u 31 di lugliu, Suxing hà urganizatu chì più di 95% di u persunale per esse vaccinati, furnisce un forte sustegnu per a prevenzione è u cuntrollu

图片2

Per assicurà a sicurità di u persunale di prima linea, per bluccà a strada di trasmissione di l'epidemie, è per furnisce servizii logistici sicuri, affidabili, di alta qualità è efficaci, a Cumpagnia Suxing hà mobilizatu i so impiegati per riceve a vaccinazione COVID-19 nantu à a basa. di inchiesta preliminare è ascolta pienamente i desideri di l'impiegati.

Avemu emessu Cunsensu Informatu per a Vaccinazione di Vaccinazione à tutti l'impiegati per capiscenu accuratamente l'infurmazioni di a pupulazione vaccinata, è disposti punti di vaccinazione unificate attraversu u cuntattu cù i centri di serviziu di salute di a cumunità.Tutti l'impiegati chì anu firmatu per a vaccinazione anu cumpletu.

图片3

Tempu di Postu: 11-Aug-2021