A feraghju per voi, Changzhou!

Changzhou

Affronta i suldati bianchi di virus, prutegge e luci di a polizia di sicurità publica, i ghjovani vuluntarii si avvicinanu ... In questa lotta cù l'epidemie.

In a corsa contr'à u tempu, assai calore inespettatu, cum'è una piccula lucentina di luci, riunite in un flussu caldu, stelle brillanti.

Mille seconde

Ci vole solu uni pochi di sicondi per un bastone di cuttuni per attraversà a vostra gola, ma daretu à quelli sicondi ci sò millaie di arcu è teste inchinate.À u puntu di serviziu di teste di l'acidu nucleicu 24 ore di u Wujin Hospital di Medicina Tradizionale Cinese, da a notte stellata à u ghjornu, ci sò citatini ordinati chì aspettanu a prova da un latu, è squadre di campionamentu occupate chì si fermanu à i so posti da l'altra parte.A cunniscenza mutuale è a cooperazione facenu Changzhou più caldu è putente.

 Changzhou 2

Changzhou CDC cummandu Center, ùn ci sò micca ghjorni è notti, solu u sonu di u telefonu è una lista di marchi fatti.Corsa contra u tempu è aduprendu big data per una screening precisa, sò i "detectives in daretu à a scena" per cuntene a diffusione di l'epidemie.

Separati da l'amore, una cità, una casa

Test di l'acidu nucleicu, regulazione di flussu, ispezione, salvaguardia ... Tuttu hè realizatu in modu scientificu, rapidu è rigurosu.Daretu à stu prucessu urdinatu hè l'azzione rapida di a cità, a prevenzione epidemica stabile di a cità è a prutezzione di a ghjente di a cità.

Nisun omu hè un'isula, isolata in l'oceanu.Ogni omu hè cum'è un pezzu di argilla, unitu in un cuntinente sanu.In sta guerra senza fumu, a ghjente di sta cità si aiutava, si aiutava è si aiutava.

Combatte "epidemie" avè mè, fatevi bè

Dopu chì a situazione epidemica hè stata liberata, Suxing hà sappiutu immediatamente nantu à e rotte di l'attività di i so impiegati è hà urganizatu attivamente u so staffu per piglià teste di l'acidu nucleicu.Tutti anu purtatu maschere per travaglià per prutege a so propria sicurità è a salute di l'altri.

In u trasportu di materie prime è prudutti, Suxing furnisce servizii logistichi sicuri, affidabili, di alta qualità è efficienti.Tutti i migranti à Suxing devenu avè un rapportu di prova di l'acidu nucleicu in 48 ore.Assicurà a sicurità di l'impiegati.

Aspetta pacienza, u sole sempre dopu à a timpesta, cum'è u passatu epidemicu, serà chjaru, assulanatu.Fiori di primavera, faccia sorridente.Ogni ghjornu per esse in un bon umore, bona vita, bona salute.


Tempu di Postu: Nov-08-2021