23-24 Previsione di tendenza di u tissu: Creazione multipla

L'urganisazioni è l'individui di ogni tipu esploranu constantemente modi per custruisce un mondu più ghjustu.L'aspettativa è a dumanda crescente di prudutti, sperienze è sistemi più intelligenti, più simplici è più amichevuli di l'ambienti guidanu u tema di u disignu intelligente.L'idea hè per un disignu inclusivu più durable, durable è versatile per e masse, è per i creatori per cunsiderà micca solu cumu i prudutti sò usati oghje, ma ancu cumu esisteranu in u futuru.

1.U silenziu hè minimu

A tessitura industriale suave è simplice hè appiicata à a struttura di a superficia di feltro, chì mostra un effettu di tela morbidu chì assorbe u sonu.L'exquisita micro texture in rilievu è u tonu simplice di cera in polvere ponu aghjunghje un sensu mudernu tranquillu è calmante.

图片7

2.Scola di novità

U stilu classicu hè rivitalizzatu da u tissu di design splicing, chì mostra a vitalità è a gioia, chì mostra a tendenza di a nova faczione scolastica.Aumentate l'attrattiva di u screnu cù una presentazione di culori vibranti.

图片8

3.Quilting mudernu

U futuru sci-fi guida u sviluppu di l'outerwear high-tech è l'aumentu di quilting ergonomicu cum'è caschi.Pruvate cù a retrazione di u trattamentu termale, a cucitura è a trapuntatura adatta per creà disinni innovatori.Applicazione di a tecnulugia di tela di fondu di nylon è trattamentu di prutezzione di l'ambiente.

图片9

4.Extreme blending

A tessitura trascendentale suprema dà l'outerwear è l'accessori un toccu persunale ghjucatu.Cuncepisce un tissu di peluche cù una selezzione di strisce di coperta, plaid audaci, camuflage 3D è mudelli animali, rinfurzati da u tagliu di lana, feltro è agulla.

图片10

Tempu di Postu: Nov-04-2022