Changzhou· cuntinuà

A primavera hà digià cupertu ogni angulu di a cità.Quandu avemu abbracciatu cumplettamente a primavera, a cità di Changzhou si calmò subitu.

À u mumentu, a strada si stende tranquillamente.I carrughji sò spargugliati à l'aleatoriu, a vita ùn hè micca cuncludente, ma ùn importa micca cumu sceglie, a prossima seccione di a strada hè a direzzione di a casa.

Una cità, calmu.Iè, per chì?

"Quiet" hè favurevule à a deteczione precisa di e persone infettate;"Silenziu" hè favurevule à taglià a catena di trasmissione più rapidamente.Ferma l'epidemie cun frenu staticu.

A vita di a cità "tranquila", l'isolamentu di a casa, parechje volte di l'acidu nucleicu ...

Basta à tene, tene, tene

Corsa contr'à u tempu, lotta contru u virus, a ghjente di Changzhou in questu mumentu.

U silenziu hè a rispunsabilità.Move, hè a missione.

Tutti l'impiegati in Su Xing anu rispostu attivamente à a chjama di u guvernu è cooperatu cù ogni test di l'acidu nucleicu.A cumpagnia hà preparatu dormitori per l'impiegati chì campanu in altri lochi per assicurà a sicurità di ogni impiigatu.Duranti i sei ghjorni di "silenziu" in a cità, ogni impiigatu hà travagliatu in casa, cooperendu cù u guvernu è mantene l'operazione di a cumpagnia.

À questu mumentu, in Changzhou, ancu s'è a pioggia di primavera hè un pocu fretu, u cori di a ghjente hè più caldu.Apprezzà i fiori di primavera nantu à u nuvulu hè più brillanti, è a vita in casa hè ancu maravigliosa.Calmemu, rallentemu è stringhjemu.Infine, crede chì i fiori fiuriscenu un ghjornu è u futuru pò esse espertu.Avemu da abbraccià a primavera di Longcheng più luminosa cù a megliu postura.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022