giacca di cuttuni down trend: prufilu chjave

U tema cumpletu hè cum'è una onda di energia glubale liberata da l'elevazione di e restrizioni.Questa energia abbraccia una larga gamma di perspettivi, micca una sola forma.U novu aspettu spera di creà un futuru megliu attraversu un disignu di siluette più eleganti è simplice.

1.Jacket style

A siluette di a giacca hè cumminata cù l'aria aperta.U disignu di a giacca piccula è troncata di velluto è trapuntata mischia è abbina diversi pezzi per prisentà pezzi versatili di diversi stili.

prufilu chjave 1

2. Gilet di Joker

Eiderdown vest hè più interessante è ligera in u sensu di stratificazione.I metudi di riempimentu, quilting è cuntrastu di culore sò più avanzati, chì ponu risponde à i bisogni di l'usu di ogni ghjornu in diverse occasioni è anu una funzione eccezziunale di ventu è di calore.

prufilu chjave 2

3.Truncated versione

A pupularità di u stilu truncatu cuntinueghja sempre, sfondendu l'estereotipu di i vestiti di cuttuni di cuttuni è ùn sò più gonfiati, è creendu una collocazione più diversificata è cumminazione cù stratificazione di partizioni.

prufilu chjave 3

4.Adjust the draw string

Aghjustate a corda per portà a moda di e persone è u sensu di u disignu liberu, fate a robba di cuttuni più ventu di sport, crea sensu regulabile, pruducerà ancu più attività, pò esse cumminazione decorativa è pratica.

prufilu chjave 4

tipu 5.Removable

I pezzi cunnessi cù zipper o buttone pò esse disassemblati, abilmente abbellite a collocazione generale, aghjunghjendu sensu praticu à l'articulu unicu è dà a diversità.

prufilu chjave 5

6.Contrastu bordu

U bordu di u vestitu di cuttuni in piuma hè intarsiatu cù dettagli.U sensu di a linea purtata da a decorazione di u bordu di a robba porta un sensu di ritmu à tutta a robba è decoru megliu i linii di a robba.

prufilu chjave 6


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022