Sviluppu di robba riciclata

Riciclà 1 tonnellata di tessuti di rifiuti equivale à riduzzione di 3,2 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu, cumparatu cù a discarica o l'incinerazione, u riciclamentu di i rifiuti pò salvà risorse di a terra, prutegge l'ambiente, riduce u cunsumu di petroliu.Dunque, per prutege l'ambiente, u sviluppu di tessuti ambientali riciclati hè una misura assai efficace.

In u 2018, i tessuti non-tessuti riciclati è i tessili riciclati sò sempre un cuncettu relativamente novu in u mercatu, è ci sò solu una mansa di fabricatori chì facenu tessuti riciclati.

Ma dopu à sti anni di sviluppu, u tessulu riciclatu hè diventatu gradualmente un pruduttu cumuni in a casa di a ghjente ordinaria.

vestiti1

Quasi 30 000 kilogrammi di filu sò pruduciuti in una fabbrica ogni ghjornu.Ma stu filu ùn hè micca filatu da u filatu tradiziunale - hè fattu di dui milioni di buttigli di plastica.A dumanda di stu tipu di poliester riciclatu hè in crescita, postu chì e marche diventanu più cuscenti di i rifiuti.

vestiti 2

U tessulu di poliester riciclatu furnisce stu pruduttu micca solu per i vestiti sportivi, ma ancu per l'outerwear, per i tessili di casa, per i vestiti di e donne.Allora tutti i tipi d'applicazioni sò pussibuli perchè a qualità di stu filatu riciclatu hè paragunabile à qualsiasi poliester cunvinziunali fattu.

vestiti 3

U costu di poliester riciclatu hè di circa deci à vinti per centu più altu di u filu tradiziunale.Ma cum'è e fabbriche aumentanu a capacità per risponde à a dumanda crescente, u prezzu di u materiale riciclatu hè in calata.Hè una bona nutizia per certi marchi.Hè digià fattu u cambiamentu à u filu riciclatu.

SUXING hà ancu una ricca sperienza in a fabricazione di vestiti cù tessuti riciclabili.Tessuti riciclabili, zippers riciclabili, riciclabili giù, etc. Pò risponde à i bisogni di i clienti per riciclà à a maiò parte.Segui u cuncettu di riciclamentu è sviluppu sustinibili.


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021