Prevenzione è mitigazione di disastri

Un terrimotu di magnitudine 5.0 hè accadutu à 13:54 am u 17 di nuvembre in l'acque di u distrittu di Dafeng, Yancheng City, Pruvincia di Jiangsu (33.50 gradi di latitudine nordu, 121.19 gradi di longitudine est), cù una prufundità di 17 chilometri, a China Earthquake Networks. centru (CENC) hà dettu.
U terrimotu hè statu sentitu in a maiò parte di a pruvincia, cumpresu Yancheng, Nantong è altri forti sentimenti di terrimotu;Shanghai, Shandong, Zhejiang è altre pruvince vicine (città) di e parti costiere di a cità.Finu a ora, ùn sò state signalate vittime.L'umore generale di e persone vicinu à a zona di u terrimotu hè stabile, è a produzzione suciale è a vita sò normali.
AZZ
Cina hè unu di i paesi più seriamente affettati da disastri in u mondu.Cum'è a cellula di l'ecunumia naziunale, l'imprese sò a forza principale per prumove u prugressu suciale, ecunomicu è tecnologicu.Dunque, u travagliu di prevenzione è mitigazione di disastru di l'impresa in relazione à un paese o una regione di a situazione ecunomica generale di stabilità suciale, rinfurzà è migliurà e misure di prevenzione è mitigazione di disastru di l'impresa hè di prutezzione di u sviluppu sustenibile è armoniu di u nostru paese.
Suxing hà sempre messu a sicurità di l'impiegati in u primu locu, furmulati apposta per prevenzione di disastru raghjone è piani d'emergenza di mitigazione è hà cuntinuatu à migliurà, per ottene "prevenzione prima, prevenzione è salvata cumminata".A publicità di a prevenzione è a mitigazione di disastri è i manuali sò stati emessi per aumentà a cunniscenza scientifica è a cunniscenza di l'auto-aiutu di l'impiegati.
A vita hè cum'è un fiore, ùn simu micca superman, affruntendu a prova di a natura, avemu bisognu à esse preparatu in anticipu.Avemu cunfidendu a natura, cusì avemu da rispettà a natura, a natura ùn hè mai viulente, ma a prova ùn hè mai gentile.
Ricordemu stu slogan : cura di a vita, prevenzione di disastri è mitigazione !


Tempu di post: 22-novembre-2021