Prufittate u vaghjimu è l'invernu gratuiti

U Centru Meteorologicu Naziunale hà cuntinuatu à emette una previsione di gale è di calata di temperatura u 17 d'ottobre. Affettatu da l'aria fridda, a maiò parte di e zone in Huang-Huai è u sudu di a Cina anu una calata di temperatura di 4 ~ 6 ℃, è alcune zone in u Jiangnan orientali è u Sud orientali. A Cina hà una caduta di temperatura di 8 ~ 10 ℃, cù una caduta di a temperatura locale di 10 ℃.

Mentre a temperatura scende, sfida u vostru armariu invernale cù CalvinKlein per liberà u calore di a gravità.

图片1
图片2

Gilet fluffy down with large shoulder and sleeveless design, a tendenza di tuttu.

Abbinamentu di culore di bassa saturazione, sblocca ogni ghjornu.Pò esse dolce è frescu, l'interpretazione eleganti è spontanea, trasferendu liberamente trà l'internu è l'esterno, liberu è faciule, ghjucanu cù u divertimentu di u vaghjimu è l'invernu.

图片3
图片4

Ùn teme micca u fretu, brusgiate a passione interna.Texture peluche, bordi taglii caldi è angoli.

L'estetica minimalista di a marca hè integrata in u mantellu di cashmere d'agnellu di cera, chì hè suave è còmode, è u calore hè aghjurnatu, è u cunfortu in a neve hè perfetta.Amanti di culore, invernu caldu.

图片5
图片6

Giacca piumone di sensazione di prutezzione di u ventu di sport per resistere à a pista di galoppa fridda è sporca, libera è spensierata.

Utilizendu u tissutu di scienza è tecnulugia, anti spruzzi, anti oliu, anti macchia liquidu.Stampa LOGO semi-matte, dolce è texture.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022