Cumu ridefinisce u marketing di vestiti in l'era post-epidemica?

marketing di vestiti 1

COVID-19 hà affettatu profondamente è cambiatu u mondu sanu.E restrizioni di viaghju, interruzioni di logistica è chjusi di magazzini brick-and-mortar furzeghjanu e cumpagnie di vestiti à aduttà novi approcci di marketing è turnà più attenzione à u mondu digitale.

A tecnulugia 3D hè un mutore impurtante di trasfurmazioni digitale.Da u disegnu di penna è carta à u disignu 3D, da campioni fisici à lettere, a rivoluzione digitale purtata da a tecnulugia ci porta à modi di travagliu più efficaci.A precisione di u vestitu digitale face u veru gemellu digitale di u vestitu di mostra fisicu, chì permette a ropa di esse presentata in modu precisu è intuitivu prima di a produzzione.

Su Xing hà cuminciatu à amparà è applicà a tecnulugia 3D uni pochi anni fà.Cù u migliuramentu cuntinuu di a tecnulugia 3D, Su Xing hè ancu constantemente apprendu è migliurà l'applicazione di 3D in u disignu di vestiti, è hà maestru di a tecnulugia 3D attraversu l'applicazione pratica una volta è una volta.U disegnu di carta è penna hè cumminatu cù a tecnulugia 3D, è a tecnulugia 3D hè aduprata per i disegni di cuncepimentu di u pianu tridimensionale per mostra più intuitivamente i difetti di cuncepimentu di vestiti è mudificà, chì ùn solu risparmia u costu di prova è mudificazione, ma assicura ancu. a qualità.

marketing di vestiti 2

Per u futuru prevedibile, i focu ripetuti seranu a norma.U vestitu digitale hè avà vistu cum'è una innuvazione chì si traduce in un usu universale di ogni ghjornu.

Queste appricazzioni ponu avè più impattu in u metasversu chì in a vita reale, perchè assai vestiti ùn anu più bisognu di esisti in forma fisica.In u futuru, l'industria di u vestitu venderà ancu più persunalizate beni virtuali NFT in più di beni fisici.

Permetterà ancu l'integrazione di e pratiche digitale attualmente frammentate, cumprese u disignu di vestiti, a cullaburazione, a visualizazione è a vendita, chì guidanu a trasfurmazioni digitale di tutta l'industria.Suxing penserà fora di a scatula, piglià l'iniziativa di scuntrà e sfide è abbracciarà l'innuvazione, per mantene a crescita in questa era di incertezza significativa.


Tempu di post: 24-May-2022