Unisci à Higg Index

图片2

L'indice Higg

Sviluppatu da a Sustainable Apparel Coalition, l'Indice Higg hè una suite di strumenti chì permette à e marche, i rivenditori è e facilità di tutte e dimensioni - in ogni tappa di u so viaghju di sustenibilità - per misurà accuratamente è puntuà a prestazione di sustenibilità di una cumpagnia o di un pruduttu.L'Indice Higg offre una panoramica olistica chì permette à l'imprese di fà migliurà significativu chì prutegge u benessere di i travagliadori di fabbrica, e cumunità lucali è l'ambiente.

Strumenti di facilità
Higg Facility Tools misura l'impatti ambientali è di a sustenibilità suciale in i stabilimenti di fabricazione in u mondu.Ci sò dui Strumenti di facilità di Higg: u Modulu Ambientale di l'Impianti Higg (Higg FEM) è u Modulu Soziale è di u Laboriu (Higg FSLM).

Standardizing the Measurement of Social and Environmental Impacts in Facilities
A produzzione di vestiti, calzature è tessili si svolge in millaie di facilità in u mondu.Ogni stabilimentu ghjoca un rolu chjave in a sustenibilità generale di l'industria.L'High Facility Tools offre valutazioni suciali è ambientali standardizzate chì facilitanu e conversazioni trà i partenarii di a catena di valore per migliurà suciali è ambientali ogni livellu in a catena di valore glubale.

Modulu Ambientale di l'Impianti Higg
U costu ambientale di a produzzione è di vistimenti hè altu.Fà un paru tipicu di jeans pò esse bisognu di quasi 2 000 litri d'acqua è 400 megajoules d'energia.Una volta acquistatu, a cura di u listessu paru di jeans per tutta a so vita pò emette più di 30 kilogrammi di diossidu di carbonu.Hè l'equivalente di guidà una vittura 78 miles.

U Modulu Ambientale di Higg Facility (Higg FEM) informa i pruduttori, i marchi è i rivenditori nantu à u rendimentu ambientale di e so instalazioni individuali, facultendu à scala i migliuramentu di a sustenibilità.
U Higg FEM furnisce e facilità una stampa chjara di i so impatti ambientali.Li aiuta à identificà è priorità l'opportunità per migliurà u rendiment.

Modulu Social & Labor di Higg Facility
Tutti si meritanu di travaglià in un ambiente sicuru è sanu induve ricevenu un salariu ghjustu.Per migliurà e cundizioni suciali è di travagliu per i travagliadori chì pruducianu miliardi di vestiti, tessili è calzature ogni annu, i marchi è i fabricatori anu da prima misurà l'impattu suciale di e strutture glubale.

图片2

U Modulu Higg Facility Social & Labor (Higg FSLM) prumove e cundizioni suciali è di travagliu sicuri è ghjusti per i travagliadori di a catena di valore in u mondu sanu.I servizii ponu utilizà a valutazione puntuata per capisce i punti caldi è riduce a fatigue di l'auditu.Invece di fucalizza nantu à u rispettu, ponu dedicà tempu è risorse per fà cambiamenti sistemichi durà.
Cuntinuà à unisce à HIGG per ottene un'autovalutazione innovativa chì permette à a cumpagnia di valutà i tipi di materiale, i prudutti, i pianti di fabricazione è i prucessi di prucessu in u cuntestu di e scelte ambientali è di cuncepimentu di produttu.
L'indice HIGG hè un strumentu di rapportu di sustenibilità standard utilizatu da più di 8 000 fabricatori è 150 marche in u mondu. Elimina a necessità di autovalutazioni ripetitive è aiuta à identificà opportunità per migliurà u rendiment.


Tempu di post: Apr-05-2020