U tempu di Suxing Yoga

A situazione attuale di l'epidemie resta cupa.Rafforzate l'eserciziu, aumentate a forma fisica, ùn ammettenu micca ritardu.   

Ogni ghjornu, a matina, cuntrollemu a temperatura di l'impiegati è di e persone chì entranu è partenu, è cuntrollemu a gamma di muvimentu per vede s'ellu sò andati in zone risicate.

Su Xing hà u tempu di yoga duie volte à settimana in u showroom.A nostra squadra hè guidata da un yogi assai prufessiunale.

Ioga hè un sistema chì aiuta l'omu à ghjunghje u so pienu potenziale per sensibilizà.I posture di ioga usanu e cumpetenze antiche è facili da maestru, migliurà a capacità fisica, psicologica, emotiva è spirituale di e persone, hè un modu per ottene l'armunia di u corpu, a mente è u spiritu di u muvimentu, cumpresu u metudu di postura di u corpu, u metudu di respirazione, a meditazione di u core. , per ottene l'unità di corpu è mente.U Yoga sviluppatu finu à oghje, hè diventatu a diffusione mundiale di una pratica di eserciziu fisicu è mentale.

L'atmosfera di illuminazione in u nostru showroom hè assai adattata per tali attività è meditazione di yoga.

图片1
图片2

U Yoga hà i seguenti beneficii per u corpu:

1, a perdita di pisu è a forma, à traversu a pratica di yoga pò fà i musculi elastici, pò fà brusgià grassu, ghjunghje u scopu di perdita di pisu, à u stessu tempu rende a proporzione di u corpu più raghjone.

2. Regulà l'emozioni è alleviate a pressione.U prucessu di yoga hè un prucessu di autocultivazione, chì pò aumentà a visione di e persone, mantene l'umore ottimista è liberate megliu a pressione mentale è u dolore muscular.

3. Pò regulà i vini sanguini di u corpu umanu.U yoga, un esercitu aerobicu, pò migliurà l'elasticità di i vini sanguini è hè di grande benefiziu per a prevenzione di malatie cardiovascular è cerebrovascular.A pratica di yoga in a vita di ogni ghjornu hà bisognu di cooperà cù a dieta è u restu di ogni ghjornu in relazione, in particulare per migliurà u sonnu è altri aspetti duveranu cooperà, più benefiziu per u corpu.

Stu ùn solu migliurà a salute di l'impiegati suxing, ma ancu aiuta à regulà e so emozioni, alleviate a pressione è furnisce un serviziu megliu à i clienti in un statu megliu.


Tempu di Postu: Settembre-06-2021