SUXING×DIESEL

Diesel hè una famosa marca italiana di moda di denim.Hè stata fundata da RenzoRosso in u 1978, quandu hè diventata una di 14 marche sottu a cumpagnia di moda italiana Genius.DIESEL fabrica una larga gamma di jeans, vestiti è accessori.Dapoi a so fundazione in u 1978, DIESEL hà sperimentatu una crescita straordinaria, evoluzione da un pioniere di u denim à u mondu di l'alta casualwear à una vera scelta in u mercatu di lussu stabilitu.

2

Dopu chì Glenn Martens hà pigliatu u postu di direttore creativo, hà pigliatu menu di dui anni per trasfurmà DLESEL in una marca populari in 2022. DIESEL hà prisentatu a so cullezzione primavera / estate 2023 à a settimana di moda di Milano.Presenta l'elementu unicu di denim maestru cù l'effettu di lavare è distressed, deconstructs è splicing u bonus, è crea inadvertitu u sensu visuale di u stilu di terra di scarti di a fine di u ghjornu.A giacca di mantellu cù forti caratteristiche vintage millenniali hè l'elementu culminante.

3

Su Xing hà cullaburatu cù DIESEL in 2022, durante u quale Su Xing hà fattu una seria di innovazioni in linea cù u stilu ghjovanu è creativo di DIESEL.Per furnisce un serviziu megliu per i clienti è cercà a cooperazione win-win.


Tempu di post: 16-Jan-2023