Piumino leggero antivirus prutegge a vostra famiglia

Piumino antimicrobicu è antivirale: u virus hè un urganismu chjucu è simplice chì cuntene solu un tipu d'acidu nucleicu (DNA o RNA) chì deve campà in cellule vive è proliferate per replicazione. pò fà a ghjente è e piante malati è tumbà.Trà i picculi virus di l'ADN, per esempiu, alcuni causanu gastroenteritis in l'omu è i porchi di novu, mentri àutri si alimentanu di l'orologi di l'amigdalite di l'omu è ùn mancanu l'abilità di domesticà i patogeni stessi, ma cù l'aiutu di l'adenovirus, un altru virus d'aiutu chì infiltra in e tonsille.

U virus chì tocca più l'omu hè l'influenza !A gripe uccide più di 88 000 persone annu in Cina, Più di 80 per centu sò anziani di più di 60 anni. I virus di l'influenza sò trasmessi principarmenti per via di gocce in l'aria, cuntattu trà e persone suscettibili è persone infettate, o cuntattu cù oggetti contaminati.General fall winter season is high-incidence season, principalmente causatu da virus di influenza a virus è influenza B virus .U designer vulete dì chì l'intenzione originale di u pruduttu hè di prutezzione di a salute di ellu stessu è di a so famiglia.

未标题-2

U tessulu antibacterial hè statu assai maturu in u mercatu, è l'esperimentu è a prova di l'antivirus sò relativamente liscia. L'epidemie domestica si firmò gradualmente, ma in u sicondu pensamentu, stu pruduttu hà ancu un certu effettu nantu à u virus di l'influenza cumuna, cusì mandatu. à tutti, u pruduttu hè una serie di genitori-figlioli, moda simplice. Spergu chì u mondu sanu pò campà in pace è esse liberu di malatie è disastru.

未标题-4

Questa giacca ligera hè adattata per una larga gamma di età, è pò esse purtata da i zitelli è adulti.Pò esse purtatu cum'è un vestitu parenti-figliolu o cum'è una coppia per fà a vostra famiglia più calda è intima. Ch'ella sia per viaghjà, famiglia, o assistenza regulare, a giacca piumini offre una comodità illimitata.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2020